Het Christelijk Gemengd Koor ‘’Laudate Deo’’, opgericht op 4 januari 1963, ziet zich door vergrijzing en gebrek aan leden genoodzaakt te stoppen per 1 februari 2017.

In de afgelopen 54 jaar zijn veel gemeenteleden lid geweest van ‘’Laudate Deo’’ en hebben zij meegewerkt aan de meer dan vijfhonderd uitvoeringen, waaronder talloze kerstconcerten die het koor in ziekenhuizen, zorgcentra en kerken ten gehore heeft gebracht.

Heel veel plezier heeft men beleefd aan de repetitieavonden, de onderlinge saamhorigheid, de uitvoeringen, de kooruitjes, de gezellige afsluitingen en openingen van het ‘’zangseizoen’’ en veel geleerd van de vele dirigenten die in de afgelopen jaren het koor hebben begeleid. Dit alles zal door de overblijvers dan ook heel erg worden gemist.

Met weemoed in ons hart sluiten wij de afgelopen 54 jaar af met een muzikale kerkdienst op 29 januari 2017, in de Samen-op-Weg kerk in Uden.

U bent van harte uitgenodigd om met ons, al zingend, afscheid te nemen van het Christelijk Gemengd Koor ‘’Laudate Deo’’.

Na de dienst zal er traditiegetrouw koffie/thee met cake worden aangeboden.