“Wat doen we met moeder/vader tijdens de Kerst?”

Vroeger werd deze vraag nog wel eens gesteld, maar tegenwoordig hebben vader en/of moeder zo hun eigen bezigheden.
Zeker tijdens de Kerstdagen in Uden/Veghel hoeft niemand zich te vervelen of alleen te voelen! Want:

Op Eerste Kerstdag bent u van harte welkom in de kerk (zowel in Uden als in Veghel) bij een feestelijke dienst die begint om 10.00 uur. Daarna drinken we samen koffie/thee/limonade met natuurlijk een kerstkransje.

Op 2e Kerstdag (woensdag 26 december 2018) organiseren we weer een High Tea in de koffiekamer van de kerk in Uden.
Vanaf half drie  tot vijf uur kunt u binnenlopen voor een praatje. U kunt dan genieten van een heerlijk kopje thee of koffie en allerlei lekkere, zoete en hartige, hapjes.
We zullen hiervoor een kleine vergoeding vragen van € 4.= p.p. Ook uw gasten zijn natuurlijk van harte welkom.
Maar geef u wel even op, dan weten we op hoeveel mensen we kunnen rekenen.
Opgeven kunt via de volgende link: Aanmelden High Tea
Of bellen met Yvonne Smaterse, tel: 06 25 454 478 of Peterine Kooijmans, tel: 06 48 794 034