Bibliodrama

12-11-1820:00 - 22:00

Bibliodrama is een manier van omgaan met Bijbelverhalen die onze verbeelding op gang brengt. Door uw verbeelding te laten spreken kan het zijn dat u ineens heel anders naar een Bijbelverhaal gaat kijken. Wat u altijd dacht dat er stond komt in een ander licht te staan.

Door middel van allerlei speelse werkvormen zoals bv rollenspel, tableau vivant of rolinterview proberen we ons te verplaatsen in de situatie of in de persoon waar het om gaat. Hierdoor kan het zijn dat we opnieuw verrast worden door de inhoud van een Bijbelverhaal. Dat we ontdekken dat een verhaal uit de Bijbel ook gaat over ons en ons leven.

Een week van te voren krijgt u te horen met welk Bijbelverhaal we aan de slag gaan, zodat u voldoende tijd heeft om het een paar keer te lezen.

Wanneer: maandag 12 november
Waar: SOW kerk Uden