Kerkdienst

30-01-2210:00 - 11:00

Gezien de iets ruimere coronaregels die de overheid op 14 januari heeft afgekondigd en de aanbevelingen van de Protestantse Kerk van 18 januari heeft de kerkenraad besloten om vanaf 30 januari weer kerkdiensten te gaan houden in het Kerkelijk Centrum.
Uiteraard onder voorbehoud van latere aanpassingen van de richtlijnen.

Voorganger: ds. Laseur, Wamel
Bijzonderheden: 4e zondag van Epifanie

We respecteren de adviezen van het RIVM en de richtlijnen van de landelijke kerk. Dat betekent nu dat er maximaal 50 mensen aanwezig kunnen zijn, waarbij we nog steeds anderhalve meter afstand houden. Je krijgt bij binnenkomst geen zitplaats aangewezen, maar je kunt gaan zitten waar je wilt.
Verder desinfecteren we de handen, dragen bij verplaatsingen een mondkapje, gaan bij hoge uitzondering naar het toilet en drinken geen koffie na afloop.

Om alles goed te kunnen organiseren vragen we je om je komst aan te melden via het formulier hieronder.

Aanmelding kerkdienst 30-01-2022

Hebt u hulp nodig bij het aanmelden? Bel dan 06 29 408 086 (Susanne).

Collecte

We collecteren weer tijdens kerkdiensten. Bij de uitgang staan 2 schalen met de tekst 1ste collecte en 2de collecte.
De 1ste collecte is bestemd voor Kerk in Actie: Jeugdwerk (JOP) en de 2de collecte voor onze kerk. Meer informatie vind je hieronder.

Heb je de collecte in de kerk gemist? Je kunt je giften ook altijd rechtstreeks overmaken op bankrekeningnummer NL45 INGB 0001 1210 15 van Diaconie Uden-Veghel. Graag onder vermelding van de bestemming.

Kerk in Actie: Jong Protestant – Interactief aan de slag met de Bijbel

Elk jaar strijden jongerengroepen uit heel Nederland voor de hoogste score bij Sirkelslag, een interactief Bijbelspel van Jong Protestant, de jeugdwerkorganisatie van de Protestantse Kerk. De groepen spelen het spel vanaf hun eigen locatie en staan online met elkaar in verbinding. Bij Sirkelslag staan altijd een Bijbelverhaal en vaak ook diaconale thema’s centraal. Jongeren gaan zo op een ongedwongen manier met geloofsonderwerpen aan de slag. Voor kerken is Sirkelslag een mooie kans om hen betrokken te houden.
Meer informatie op kerkinactie.nl

30-01-22