Kerkdienst Uden

30-08-2010:00 - 11:00

Voorganger: Ds. E. J. Hempenius, Barneveld

Bijzonderheden: Aanmelden is verplicht, via onderstaand formulier.
We respecteren de adviezen van het RIVM en de richtlijnen van de landelijke kerk. Dat betekent dat aanmelden voor deze viering verplicht is. Gezondheid van jezelf en je directe naasten is de voorwaarde om mee te kunnen doen. Dus blijf bij (lichte) verkoudheidsklachten of een zieke naaste thuis. We houden 1,5 meter afstand, desinfecteren de handen, nemen de jas mee de kerk in, gaan bij hoge uitzondering naar het toilet en drinken na afloop geen koffie.

Collecte: Bij de uitgang staan 2 schalen met de tekst 1ste collecte en 2de collecte.
De 1ste collecte is bestemd voor Diaconaat Binnenland en de 2de collecte voor Onderhoud Gebouwen.

U bent van harte welkom.

Aanmelding kerkdienst Uden 30-08-2020

VÓÓR vrijdag 28 augustus 22.00 uur via het formulier hieronder.
U krijgt bij binnenkomst een stoelnummer dat correspondeert met uw zitplaats in de kerk.

Hebt u hulp nodig bij het aanmelden? Bel dan 06 29 408 086 (Susanne).

30-08-20

Samen-op-Weg kerk in Uden