« Alle Evenementen

• Dit evenement is voorbij.

Kerkdienst – online viering

25-04-2110:00 - 11:00

De kerkenraad heeft besloten om alle fysieke kerkdiensten tot en met 25 april 2021 af te gelasten.
Toch willen we de gemeente in de gelegenheid stellen om de zondagse eredienst te vieren. Indien beschikbaar wordt hieronder een online versie van de viering geplaatst met de overweging en zo mogelijk de gehele liturgie. Zodat we ook in deze tijd met elkaar in geloof verbonden blijven.

Zondag 25 april is er een online viering.
De dienst wordt vooraf opgenomen en je kunt meekijken via de link hieronder. Of tot enkele weken na de viering alsnog bekijken.

Online viering

• Lied 426: Ga met God en Hij zal met je zijn
    • Wilhelmus: 1, 6

Collecte

De collecte is bestemd voor Binnenlands diaconaat Kerk In Aktie.

Een op de drie vluchtelingen die naar Nederland komt is jonger dan 18 jaar. Ze hebben vaak nare ervaringen achter de rug en hun bestaan in Nederland is meestal ook onzeker. Met steun van Kerk in Actie organiseert stichting De Vrolijkheid creatieve activiteiten voor kinderen en jongeren in asielzoekerscentra. Door bijvoorbeeld muziek, dans, theater, film en fotografie wil De Vrolijkheid de talenten van de jonge bewoners van asielzoekerscentra tot bloei laten komen en hun veerkracht versterken.

Vrolijkheid in asielzoekerscentra in Nederland

Stichting de Vrolijkheid organiseert voor kinderen en jongeren in asielzoekerscentra creatieve activiteiten. Zij hebben vaak indringende ervaringen achter de rug. Dans, theater, muziek, nieuwe media en beeldende kunst zijn het instrument om hun verhalen vorm te geven.

Datum:
25-04-21