Kerkdienst Uden

16-05-2110:00 - 11:00

Voorganger: Ds. D. de Jong, Oss

Bijzonderheden: Zondag Exaudi

Aanmelden is verplicht, via onderstaand formulier.

We respecteren de adviezen van het RIVM en de richtlijnen van de landelijke kerk. Gezondheid van jezelf en je directe naasten is de voorwaarde om mee te kunnen doen. Dus blijf bij (lichte) verkoudheidsklachten of een zieke naaste thuis. We houden 1,5 meter afstand, desinfecteren de handen, gaan bij hoge uitzondering naar het toilet en drinken na afloop geen koffie.

Collecte: Bij de uitgang staan 2 schalen met de tekst 1ste collecte en 2de collecte.
De 1ste collecte is bestemd voor project diaconaat binnenland en de 2de collecte voor jeugdwerk.

Er is geen Kindernevendienst en geen Tienerkerk

Wij vragen je de aanwijzingen van de coördinatoren (te herkennen aan rode hesjes met de tekst HOUD MOED, HEB LIEF) op te volgen.

Aanmelding kerkdienst Uden 16-05-2021

VÓÓR donderdag 13 mei 22.00 uur via het formulier hieronder.

Hebt u hulp nodig bij het aanmelden? Bel dan 06 51 070 383 (Andree).

Collecte

We collecteren weer tijdens kerkdiensten.
Maar je kunt  je giften ook altijd rechtstreeks overmaken op bankrekeningnummer NL45 INGB 0001 1210 15 van Diaconie Uden-Veghel. Graag onder vermelding van de bestemming.

Deze zondag collecteren we voor Interkerkelijk Noodfonds Uden.
De leidraad voor het Noodfonds is dat het wil helpen waar geen helper is, en ervoor zorgen dat er recht wordt gedaan. Zo biedt het noodfonds onder ander hulp bij het tijdelijk verstrekken van leefgeld, onverwachte en dringende financiële uitgaven en urgente uitgaven voor persoonlijke hulpmiddelen die niet vergoed worden.
Mensen die deze vorm van noodhulp een warm hart toedragen kunnen het noodfonds steunen met een gift.
Stg. Interkerkelijk Noodfonds Uden NL 54 RABO 03 23 98 63 58

16-05-21