Kerkdienst – online viering

07-03-2110:00 - 11:00

De kerkenraad heeft besloten om alle fysieke kerkdiensten tot en met Pasen – 4 april 2021 af te gelasten.
Toch willen we de gemeente in de gelegenheid stellen om de zondagse eredienst te vieren. Indien beschikbaar wordt hieronder een online versie van de viering geplaatst met de overweging en zo mogelijk de gehele liturgie. Zodat we ook in deze tijd met elkaar in geloof verbonden blijven.

Zondag 7 maart verzorgt ds. Marcel Zijlstra een online viering.
De dienst wordt vooraf opgenomen en je kunt meekijken via de link hieronder. Of tot enkele weken na de viering alsnog bekijken.

Online viering – met live-chat!

Zondag 7 maart verzorgt interim-predikant Marcel Zijlstra weer een dienst. Vanaf 10 uur is iedereen hartelijk welkom.

Het is de derde zondag van de 40-dagentijd (zondag Oculi naar Psalm 25).
Het thema is: HEILIG HUIS. Jezus reinigt in Johannes 2:13-16 de tempel.
Ook hebben we het over heilige huisjes in kerk en geloof…

Na een korte inleiding op het thema is er gelegenheid om via de live-chat op enkele vragen te reageren. Zo willen we de viering wat interactiever maken.
Voor een instructie voor de live chat klik je hier.

Enkele kinderen/jongeren hebben weer een creatieve bijdrage geleverd. Van lego hebben zij een huis voor God gemaakt!

De dienst begint om 10.00 uur. Omdat er een live-chat is ingeschakeld, kun je de dienst ook pas vanaf dat moment bekijken!
Hier is de YouTube link:

Tip: Schakel de Herinnering in! Dan wordt je gewaarschuwd als de dienst begint.
Dit doe je zo: klik op de YouTube link en op ‘Herinnering instellen’.

Hartelijke groet, Marcel Zijlstra

Wilt je op deze dienst reageren? Mail dan naar m.zijlstra@protestantsekerk.nl.
Bellen kan ook op maandag en donderdag: 06 36 533 786.

07-03-21

Scriba