Kerkdienst Uden

21-11-2110:00 - 11:00

Voorganger: ds. H. Veltkamp, Zaltbommel

Bijzonderheden: Laatste zondag kerkelijk jaar

We respecteren de adviezen van het RIVM en de richtlijnen van de landelijke kerk. Dat betekent sinds begin november een dringende advies om anderhalve meter afstand te houden.
Om dat goed te kunnen organiseren vragen we je om je komst aan te melden. We desinfecteren de handen, dragen bij verplaatsingen een mondkapje, gaan bij hoge uitzondering naar het toilet en drinken geen koffie na afloop.

Aanmelding kerkdienst Uden 21-11-2021

Hebt u hulp nodig bij het aanmelden? Bel dan 06 14 331 590 (Ike).

Collecte

We collecteren weer tijdens kerkdiensten. Bij de uitgang staan 2 schalen met de tekst 1ste collecte en 2de collecte. De 1ste collecte is bestemd voor Pastoraat – Omzien naar elkaar en de 2de collecte voor de Kerk. Hieronder aanvullende informatie.

Pastoraat – Omzien naar elkaar
Een luisterend oor, een vriendelijk woord, een arm om de schouder. Oog hebben voor mensen binnen en buiten de kerk is een belangrijk onderdeel van gemeente zijn. De Protestantse Kerk in Nederland stimuleert gemeenten in hun pastorale taak, onder andere door het steunen van gedachtenismomenten waarbij de kerk ruimte biedt aan alle wijk- of dorpsbewoners die in het afgelopen jaar te maken hebben gehad met verlies en rouw. De kerk als vindplaats van geloof, hoop en liefde ten voeten uit.

21-11-21

Samen-op-Weg kerk in Uden