Kerkdienst – online viering

21-02-2110:00 - 11:00

De kerkenraad heeft besloten om in overeenstemming met de overheidsmaatregelen alle fysieke kerkdiensten tot en met 28 februari 2021 af te gelasten.
Toch willen we de gemeente in de gelegenheid stellen om de zondagse eredienst te vieren.
Indien beschikbaar wordt hieronder een online versie van de viering geplaatst met de overweging en zo mogelijk de gehele liturgie.
Zodat we ook in deze tijd met elkaar in geloof verbonden blijven.

Zondag 21 februari verzorgt ds. Marcel Zijlstra een online viering.
De dienst wordt vooraf opgenomen en je kunt meekijken via de link hieronder. Of tot enkele weken na de viering alsnog bekijken.

Online viering

Wat een plek!

Voor deze 1e zondag in de 40-dagentijd heeft interim-predikant Marcel Zijlstra weer een opname gemaakt.

Het thema is: Wat een plek. Er is ook een moment voor jongeren.

Jezus wordt op zijn levensweg door de Geest de woestijn ingeleid. Daar wordt Hij op de proef gesteld. Hij doorstaat alle uitdagingen en leeft dan in vrede met de wilde dieren. Ook zijn er zijn engelen die Hem dienen. Zo is de woestijn ook een plek waar Jezus Gods zorg ervaart.

Wilt je op deze dienst reageren? Mail dan naar m.zijlstra@protestantsekerk.nl.
Bellen kan ook op maandag en donderdag: 06 36 533 786.

21-02-21

Samen-op-Weg kerk in Uden