Startzondag

12-09-2110:00 - 14:00

Op 12 september a.s. vindt de startzondag plaats in de kerk te Uden. Het thema is: Hoopvol naar de toekomst.

We kunnen na een lange tijd weer opstarten en actiever worden. Positief in beweging richting de toekomst. In de dienst zal het daarover gaan en staan we stil bij één onderdeel van het Onze Vader: Uw Koninkrijk kome. Ook stappen een aantal kinderen over van de nevendienst naar de tienerkerk en wordt er door tieners afscheid genomen van de tienerkerk.

Hartelijk welkom! Fijn wanneer je met ons meedoet!

Programma Startzondag 12 september

10.00-11.15        Dienst Startzondag. Thema: Hoopvol naar de toekomst. Met medewerking van Trio Mélos.
Graag apart aanmelden vóór donderdagavond 9 september 22.00 uur: klik hier.

11.15-11.45        Koffie-, thee e.d. met een lekkernij verzorgd door de jeugd van de kindernevendienst en tienerkerk.

11.45-12.30        Meditatieve wandeling. Samen met iemand anders kun je een wandeling maken, waarbij je zelf de route mag uitstippelen en na een periode van stilte het gesprek met elkaar aangaat over jouw gedachten over de toekomst van de wereld en de gemeente. 12.30 uur is iedereen weer terug bij de kerk. Graag opgeven uiterlijk 5 september a.s. via onderstaand formulier.

11.45-12.30        Een QR-tocht voor de jeugd en wie zich jeugdig voelt. Met een mobiele telefoon bij de hand volg je een route naar speciale plekken waar je een QR-code kunt scannen om zo een aantal bijzondere opdrachten uit te voeren. Wil je hieraan meedoen, geef je dan snel op via onderstaand formulier. Graag  uiterlijk 5 september a.s.via onderstaand formulier

11.45-12.30        In de kerk doorpraten over het thema. Wie een meditatieve of interactieve wandeling/tocht niet ziet zitten, maar wel even wil doorpraten over het thema, kan dat uiteraard ook in de kerk doen.

12.30-13.00        Na afloop van de activiteiten drinken we nog iets.

Graag opgeven uiterlijk 5 september a.s. via onderstaand formulier:

We respecteren de adviezen van het RIVM en de richtlijnen van de landelijke kerk. Gezondheid van jezelf en je directe naasten is de voorwaarde om mee te kunnen doen. Dus blijf bij (lichte) verkoudheidsklachten of een zieke naaste thuis. We houden 1,5 meter afstand, desinfecteren de handen, gaan bij hoge uitzondering naar het toilet en drinken koffie als het weer dat toelaat.

Wij vragen je de aanwijzingen van de coördinatoren (te herkennen aan rode hesjes met de tekst HOUD MOED, HEB LIEF) op te volgen.

12-09-21

Samen-op-Weg kerk in Uden