Kerkdienst Veghel

28-11-2110:00 - 11:00

Voorganger: ds. Ellen Maria Spijkerman, Geldermalsen

Bijzonderheden: 1e Advent

We respecteren de adviezen van het RIVM en de richtlijnen van de landelijke kerk. Dat betekent sinds begin november dat we weer anderhalve meter afstand houden. Maar dat je kunt gaan zitten waar je wilt. Om dat goed te kunnen organiseren vragen we je om je komst aan te melden. We desinfecteren de handen, dragen bij verplaatsingen een mondkapje, gaan bij hoge uitzondering naar het toilet en drinken geen koffie na afloop.

Er is geen Kindernevendienst en geen Tienerkerk.

Aanmelding kerkdienst Veghel 28-11-2021

Hebt u hulp nodig bij het aanmelden? Bel dan 06 51 449 339 (Jeanette).

Collecte

We collecteren weer tijdens kerkdiensten. Bij de uitgang staan 2 schalen met de tekst 1ste collecte en 2de collecte. De 1ste collecte is bestemd voor Werelddiaconaat, Moldavië – Kerken geven kinderen een toekomst en de 2de collecte voor Onderhoud gebouwen. Meer informatie vind je hieronder.
Heb je de collecte in de kerk gemist? Je kunt je giften ook altijd rechtstreeks overmaken op bankrekeningnummer NL45 INGB 0001 1210 15 van Diaconie Uden-Veghel. Graag onder vermelding van de bestemming.

Werelddiaconaat, Moldavië – Kerken geven kinderen een toekomst

In Moldavië worden veel kinderen aan hun lot overgelaten. Hun ouders zijn naar het buitenland vertrokken of zoeken troost in alcohol. Kinderen lopen het risico om uitgebuit te worden in bijvoorbeeld de seksindustrie. De kerken en Youth for Christ vangen hen op en zorgen voor huiswerkbegeleiding en een maaltijd. Veel kinderen ontdekken hier voor het eerst hoe je op een liefdevolle manier met elkaar om kunt gaan: een ervaring die ze de rest van hun leven meenemen.
Meer informatie vind je op kerk in actie – Moldavie

28-11-21