Meditatieve Viering

16-06-2110:00 - 10:30

Op Adem in Veghel …

We zullen weer samen stil zijn. Stil om OP ADEM te komen.

Thema is : Bloei

Met deze viering willen we op een wat andere manier dan op de zondag, inspiratie op  doen. Het thema spreekt van de zomer. Er is weer muziek, we bidden met elkaar, lezen een inspirerende tekst en we zijn stil.

We respecteren de adviezen van het RIVM en de richtlijnen van de landelijke kerk. We houden 1,5 meter afstand, desinfecteren de handen, nemen de jas mee de kerk in, gaan bij hoge uitzondering naar het toilet en drinken na afloop geen koffie.
Gezondheid van jezelf en je directe naasten is de voorwaarde om mee te kunnen doen. Dus blijf bij (lichte) verkoudheidsklachten of een zieke naaste thuis.

Aanmelden (verplicht!) uiterlijk dinsdagavond 15 juni 18.00 uur via onderstaand formulier.
Aanmelden is verplicht. Mochten er zich te veel mensen hebben aangemeld, dan kun je de volgende keer meedoen.

Heb je hulp nodig bij het aanmelden? Bel dan 06 25 335 354 (Sannie).

16-06-21

Protestantse Kerk te Veghel