Paasmorgen – online viering

04-04-2110:00 - 11:00

De kerkenraad heeft besloten om alle fysieke kerkdiensten tot en met Pasen – 4 april 2021 – af te gelasten.
Toch willen we de gemeente in de gelegenheid stellen om de Goede Week (29 maart t/m 4 april) online met elkaar te vieren. Zodat we ook in deze tijd met elkaar in geloof verbonden blijven.

Het einde van de 40 dagentijd is aangebroken..

Paasviering – online

Tijdens de viering van Pasen vieren we het feest van de opstanding. Het paasverhaal wordt gelezen uit ‘Het hoogste Woord’ en we zien ook de werkstukken die kinderen hebben gemaakt. De muziek wordt verzorgd door Eline van Willigen – zang, Piet Bron – piano en Roelina Schouten – harp.

Collecte Kerk in Aktie:

Paascollecte is voor een toekomst van kinderen in Zuid-Afrika.
Veel zwarte jongeren in de Zuid Afrikaanse stad Pretoria groeien op in gewelddadige wijken en gebroken gezinnen. De helft van hen maakt de middelbare school niet af en 40 procent  van de jongeren tussen 15 en 34 jaar is werkloos. Kerk in Actie ondersteunt een organisatie die jongeren helpt met huiswerk, maar vooral met persoonlijke groei .Jongeren leren sociale en creatieve vaardigheden waardoor ze weerbaarder worden en kans maken op een beter leven. De diaconie beveelt deze digitale collecte van harte bij u aan!
Rekeningnummer Diaconie Uden-Veghel NL 45 INGB 0001 1210 15
Mogen wij op u rekenen?