We hebben een leuk plan! Vanaf 1 april 2016 willen we één keer per maand, op vrijdagavond samenkomen in de kerk in Uden om gezellig samen te eten. Daarbij zal het niet alleen gaan om het nuttigen van een eenvoudige, maar smaakvolle maaltijd maar vooral om de ontmoeting met elkaar, zodat we elkaar (nog) beter leren kennen.

Voor het bereiden van de maaltijden zoeken we een stel enthousiaste mensen (mannen en vrouwen) die lol hebben in koken. Denk daarbij vooralsnog aan het koken van een maaltijd voor 5 à 6 personen. Omdat we de drempel heel laag willen houden, gaan we proberen een maaltijd te maken die niet meer kost dan € 4,00 per persoon (kinderen € 2,50). De gezelligheid staat voorop en de maaltijden hoeven geen culinaire hoogstandjes te zijn. Wel lekker en gezond natuurlijk. Zolang we in de kerk (nog) geen keuken hebben, leek het ons het meest praktisch als we de eerste maand(en) thuis koken en de maaltijd dan warm meebrengen naar de kerk. De eerste ‘Samen aan tafel’-maaltijd staat al gepland op vrijdag 1 april 2016 (geen grap!).

Lijkt het je leuk om mee te werken of wil je nog wat meer informatie? Meld je aan of neem contact op: per mail met Peterine Kooijmans (peterinekooijmans@kpnmail.nl) of telefonisch met Marleen Baarslag (tel.nr. 0413-260354).

Een korte kennismakingsbijeenkomst voor de koks staat gepland op woensdag 23 maart a.s. om 19.30 uur in de kerk.

Doe het, meld je aan!

Marleen Baarslag,  Peterine Kooijmans,  Edith Verve