Goed Gesprek Bijeenkomsten
Project Als Het Leven Kantelt

Corona en de lockdown gooien vele plannen in de war. Ds. Marcel Zijlstra en Marian Metselaar hadden het plan opgevat om vier Goed Gesprek Bijeenkomsten te organiseren in maart. Die zijn verplaatst naar april.

Project Als Het Leven Kantelt

Om in de aanloop naar de Goed Gesprek Bijeenkomsten het geloofsgesprek te stimuleren maken we gebruik van het project Als Het Leven Kantelt. We hebben jullie via de website diverse inspiratie teksten en gebeden gestuurd.
Het project werd gepauzeerd tot na Pasen. In de week van 5 april pakken we het project weer op. Voor nu herhalen we de verwijzingen naar het project:

Goed Gesprek bijeenkomsten

De bijeenkomsten zijn verplaatst naar 12, 15, 19 en 22 april. In verband met de mogelijke verlenging van de avondklok zijn de aanvangstijden van de avondbijeenkomsten gewijzigd.
Dit zijn de geplande tijden en locaties:

• maandagavond 12 april (19:00 uur) en donderdagmiddag 15 april (14:00 uur)
    in de kerk in Uden
  • maandagavond 19 april (19:00 uur) en donderdagmiddag 22 april (14:00 uur)
    in de kerk in Veghel.

Velen hebben zich aangemeld via een antwoordstrook die met Aktie Kerkbalans is verstuurd. Deze aanmelders krijgen allemaal per email of telefoon bericht met betrekking tot de avond/middag van hun voorkeur. Ook worden dan voorbereidende vragen meegestuurd, zodat je beslagen ten ijs kan komen.
Vanaf volgende week kun je je ook via de website aanmelden. Daarover volgt nog een bericht.

We gaan er van uit dat we de handen desinfecteren, 1.5 meter afstand in acht nemen en een mondkapje gebruiken.
Of we koffie kunnen drinken bekijken we nog. Een flesje water meenemen is geen overbodige luxe.