Op Hemelvaartsdag – 26 mei 2022 – vieren we weer samen met de gemeenten in de regio het feest van Hemelvaart, zoals in eerdere jaren.
Dit is een initiatief van SAGE, de SAmenwerkende protestantse GEmeenten te Cuijk, Dinther, Gennep, Grave, Lith en Oijen, Oss, Ravenstein en Uden-Veghel.

Onze gemeente is dit jaar de gastgemeente. We komen samen in de kerk in Uden (Kerkelijk Centrum Samen op Weg, Schepenhoek 157, Uden).

We beginnen de Hemelvaartsdag om 10 uur met een viering. Voorganger is mevrouw ds. Margriet Gosker uit Venlo. Tijdens de dienst collecteren we voor de kosten van de dag. Na de dienst is er koffie, met iets lekkers.

Aansluitend kun je deelnemen aan een activiteitenprogramma (spellen en zang/muziek) gevolgd door een broodmaaltijd/lunch. We sluiten de bijeenkomst af rond 14 uur.

Kom je ook?

We zouden graag een indicatie willen hebben hoeveel gasten we kunnen verwachten voor het activiteitenprogramma en de lunch. Laat je ons weten als je komt? Graag voor maandag 23 mei.

Bij de koffie willen we graag iets lekkers serveren: bak je een cake? Dat horen we dan graag.

We kunnen ook wat hulp gebruiken bij de activiteiten en lunch. Het zou fijn zijn als je bijv. een spel wilt leiden (er zijn instructies), of wilt helpen broodjes klaar te maken of uit de delen.

Met vriendelijk groet,

Namens de organisatie,
Corine Crone, Cor Hoogenboom, Piet Langerhuizen, Iris de Mol, Ina Spoelstra, Albert Verver

* Verplicht veld! Indien u niet alle velden aanvinkt wordt uw aanmelding NIET verstuurd