De Protestantse gemeenten van Boxmeer, Cuijk, Gennep, Grave, Lith/Oijen, Oss, Ravestein, Uden/Veghel nodigen u uit voor een gezamenlijke viering en ontmoeting op Hemelvaartsdag, 5 mei 2016 in de kerk van Grave.
Het programma is van 10.00 – 13.30 uur. Het begint met de kerkdienst. Voorgangers zijn Ds. Dick van der Vaart en Ds. August Baars.
Na de dienst is er koffiedrinken (11.00 uur), om 11.30 uur is er een activiteit in Grave, om 12.30 uur een lunch, waarna de afsluiting volgt om 13.30 uur.

Aan deze dag zijn geen kosten verbonden. Kinderen zijn van harte welkom. Tijdens en na de dienst hebben zij hun eigen activiteiten.

We verzamelen om 9.15 uur bij de kerk in Uden en bij de kerk in Veghel, zodat we eventueel gezamenlijk kunnen rijden en mensen zonder vervoer mee kunnen rijden. Hebt u geen vervoer, meld u dan s.v.p. even bij ds. Dick van der Vaart, dan wordt dat geregeld.

Meer informatie vind u hier