Zondag 4 juli kerken we in Uden.

Voorganger: ds. R. Fechner, Maarsbergen

Bijzonderheden3e zondag van de zomer

We respecteren de adviezen van het RIVM en de richtlijnen van de landelijke kerk. Dat betekent dat aanmelden voor deze viering verplicht is.

Aanmelden vóór donderdagavond 1 juli 22.00 uur.
In verband met de corona regels kunnen er maximaal 60 personen bij de dienst aanwezig zijn. Als je daar niet bij bent, ontvang je uiterlijk zaterdagochtend 10 uur van ons bericht.

Ga naar de Kalender om aan te melden, of klik hier.

Ondanks de beperkingen heten we jullie van harte welkom. We zien er naar uit elkaar weer te zien en –  op afstand – te spreken.

Namens de kerkenraad, Marian Metselaar

Collecte

We collecteren weer tijdens kerkdiensten. Bij de uitgang staan 2 schalen met de tekst 1ste collecte en 2de collecte. De 1ste collecte is bestemd voor Binnenlands diaconaat van Kerk in Actie en de 2de collecte voor de kerk. Hieronder aanvullende informatie.

Heb je de collecte in de kerk gemist? Je kunt je giften ook altijd rechtstreeks overmaken op bankrekeningnummer NL45 INGB 0001 1210 15 van Diaconie Uden-Veghel. Graag onder vermelding van de bestemming.

Kerk in Actie – Zomerpret voor kwetsbare kinderen

Je zult maar elke zomer je klasgenootjes op vakantie zien gaan, terwijl jouw ouders geen geld hebben om eropuit te trekken. Wat duurt een zomervakantie dan lang! Een vrolijke rugzak vol speelgoed, toegangskaartjes en een tegoedbon voor een ijsje is voor kinderen uit kwetsbare gezinnen extra welkom. Elke zomer deelt een groot aantal protestantse gemeenten deze rugzakjes uit aan kinderen in hun omgeving. Actie Vakantietas is een van de projecten waarmee Kerk in Actie kinderen in armoede helpt.

Meer informatie op www.kerkinactie.nl/vakantietas