De liturgie gaat door; kerk-zijn in tijden van corona

Aan de gemeenteleden van de Protestantse  gemeente Uden-Veghel.

Zoals u deze week heeft kunnen lezen gaat de kerkdienst van 15 maart in Veghel en de Ontmoeting in Uden vanwege het corona-virus niet door.
Ter vervanging van de kerkdiensten zijn er meerdere mogelijkheden om toch bemoedigd te worden:

1. De landelijke kerk zorgt zondag 15 maart voor een TV uitzending van een kerkdienst waarin ds. René de Reuver, scriba van de generale synode van de PKN, voorgaat.
    De uitzending start op NPO 2 om 9:20 uur met een korte meditatie.
  2. De Protestantse gemeente Tilburg biedt de mogelijkheid hun dienst online te volgen via een livestream. Voor meer informatie ga je naar www.coronaviering.nl. Om de online dienst te volgen klik je op het plaatje:

3. Andere creatieve oplossingen; kijk maar eens op Live kerkdienst bij Groot Nieuws Radio

Wij wensen alle gemeenteleden veel wijsheid toe in deze verwarrende tijd, en voor zondag wensen we dat u bemoedigd wordt.

Voor de dienst van volgende week houden we u weer op de hoogte via de nieuwsberichten op de website.

De kerkenraad