Livestream vanuit Kerkelijk Centrum

Het is ons gelukt! We streamen onze kerkdiensten in het Kerkelijk Centrum in Uden. Het wordt rechtreeks uitgezonden via de website www.kerkdienstgemist.nl.
Hierdoor kunnen gemeenteleden die niet in staat zijn naar de kerk te komen, thuis op een laptop of tablet de kerkdiensten meekijken. Zo zijn we dan toch met elkaar verbonden.

Je kunt de dienst live meekijken, of later de opname terugkijken. De opname blijft via kerkdienstgemist.nl een jaar beschikbaar.

Verder is het natuurlijk ook fijn dat bijzondere diensten zoals een uitvaart, huwelijk of doop door familie, vrienden en kennissen op afstand kunnen worden meebeleefd.

Je vindt ons op kerkdienstgemist.nl onder Protestantse Gemeente Uden-Veghel (trefwoord Uden of Veghel is al voldoende). Of je klikt hier.
Tip: Maak onze kerk Favoriet en je kunt ons gemakkelijk terugvinden!

We hopen jullie in de kerk of online te mogen ontmoeten,
Het StreamTeam

Om de privacy regels te respecteren hebben wij bij de ingang van de kerk dit bordje geplaatst, waardoor het voor iedere kerkganger duidelijk is dat er opnames gemaakt worden.