Zondag 30 augustus kerken we weer in Uden.

We respecteren de adviezen van het RIVM en de richtlijnen van de landelijke kerk. Dat betekent dat aanmelden voor deze viering verplicht is.
Gezondheid van jezelf en je directe naasten is de voorwaarde om mee te kunnen doen. Dus blijf bij (lichte) verkoudheidsklachten of een zieke naaste thuis. We houden 1,5 meter afstand, desinfecteren de handen, nemen de jas mee de kerk in, gaan bij hoge uitzondering naar het toilet en drinken na afloop geen koffie.

Het aanmelden gaat weer zoals de afgelopen weken:

Aanmelden vóór vrijdagavond 28 augustus 22.00 uurvia de website.
Dan vind je informatie over de dienst en een aanmeldformulier. Als je dat invult krijg je per email een bevestiging van de aanmelding.  Op zondagochtend krijg je bij binnenkomst in de kerk een stoelnummer dat correspondeert met de stoel in de kerk.
Klik hier om aan te melden.
Heb je hulp nodig bij het aanmelden? Bel dan 06 29 408 086 (Susanne).

Wij vragen je de aanwijzingen van de coördinatoren (te herkennen aan rode hesjes met de tekst HOUD MOED, HEB LIEF) op te volgen.

Ondanks al deze beperkingen heten we jullie van harte welkom. We zien er naar uit elkaar weer te zien en, hoewel op afstand, te spreken.

Tot spoedig ziens namens de kerkenraad, Marian Metselaar