Voor alle gemeenteleden een bericht van de kerkenraad

Lockdown verlengd tot tenminste 2 maart

Niet onverwachts, maar toch een behoorlijke domper. De lockdown is afgelopen dinsdag door onze regering verlengd, tenminste tot dinsdag 2 maart. En dat allemaal door een geniepige Britse variant van het coronavirus.

De kerkenraad heeft besloten om het advies van  onze regering op te volgen.

De fysieke kerkdiensten en vergaderingen worden tot en met 2 maart afgelast.

Ook de Goed-Gesprek-Bijeenkomsten van 1 maart en 4 maart in Uden en 8 maart en 11 maart gaan niet door.
Die worden verplaatst naar maandagavond 12 april en donderdagmiddag 15 april in Uden en maandagavond 19 april en donderdagmiddag 22 april in Veghel.

Echter, toch ook nu weer een beetje goed nieuws:

• Zondag 7 februari zal onze interim predikant de online dienst verzorgen.
  • Zo ook 21 februari. Dan wil ds. Marcel Zijlstra ook weer een online dienst verzorgen.

De tussenliggende zondagen is de kerk gesloten en we hopen dat u dan gaat genieten van de online kerkdiensten in omliggende gemeentes:

We hopen dat u in de tussentijd contact blijft houden met de andere gemeenteleden. Zie ook de oproep van dominee Marcel Zijlstra die gevraagd heeft om u aan te melden voor een belcircuit. Op die manier blijven we elkaar vasthouden.

U wordt verder op de hoogte gehouden via de mail van de webredactie.

De kerkenraad wenst u moed in dit spannende jaar 2021.

Blijf gezond en hou vol.

Marian Metselaar