De kerkdienst op zondag 19 december 2021 is een heel bijzondere dienst. We nemen dan afscheid van het kerkje in Veghel via een ritueel waarmee het kerkje ‘aan de eredienst wordt onttrokken’.

Vanwege de grote belangstelling en de beperkte zitplaatscapaciteit van het kerkje is er een livestream verbinding met de kerkzaal. Je kunt de dienst samen met anderen meemaken:

• in de Schakel bij het kerkje in Veghel, via het flatscreen aldaar
  • in de kerkzaal in Uden, via de beamer presentatie.

We vragen je om bij je aanmelding voor de kerkdienst te kiezen voor de presentatie in de Schakel of voor de beamerpresentatie in Uden. Om je aan te melden klik je hier.
Heb je je al opgegeven? Als er geen zitplaats is in de kerk, dan word je benaderd door het aanmeldteam (Susanne, Marian) over je keuze.

Ook plaatsen we de livestream op de website, zodat je de dienst kunt volgen op je laptop, tablet of smartphone. Ga zondagochtend naar Laatste kerkdienst in Veghel en open de link die we daar zullen plaatsen. De uitzending start ca 15 minuten voor aanvang van de dienst, dus rond 9.45 uur.

De opname van kerkdienst zal ook later terug te kijken zijn via het Youtube kanaal van de kerk. Je ontvangt daarvoor volgende week een volgend bericht met link.