Nieuw kerkblad van de Protestantse gemeente Uden-Veghel

Zoals jullie bekend is, wordt het Klankbord zoals we dat kennen vanaf het begin van dit jaar niet meer gemaakt.

Het vervolg krijgt op twee manieren vorm. We gaan een magazine maken onder de (vooralsnog voorlopige) titel Klankbord Magazine en een digitale nieuwsbrief onder de titel Klankbord Nieuwsbrief.

Het Klankbord Magazine wordt bij je thuis bezorgd. Klankbord Nieuwsbrief zal worden verspreid via de interne mail van de website, naar alle abonnees van de website (voor zover gemeentelid).

Ben je nog geen abonnee op de website? Meld je dan alsnog aan en mis de Klankbord Nieuwsbrieven niet!

Vindt je het ook leuk om een bijdrage te leveren aan het nieuwe kerkblad? Stuur dan een mail naar kerkblad@sowkerk-uv.nl