Op Adem…18 november

Ds. Annet Hogenbirk begon met deze vieringen in Veghel en Uden, maar vanwege gezondheidsproblemen moest zij stoppen met haar werk bij ons. We zijn blij dat Marloes Meijer en Petra Smits de volgende Meditatieve viering organiseren op 18 november in Veghel.

Een half uur de tijd nemen om met elkaar stil te zijn, te luisteren naar verdiepende woorden en meditatieve muziek. Stil zijn om OP ADEM te komen.

Datum: woensdag 18 november
Plaats: Protestantse kerk, Hoofdstraat 53, Veghel
Tijd: 10.00 – ca. 10.30 uur

We respecteren de adviezen van het RIVM en de richtlijnen van de landelijke kerk. Dat betekent dat aanmelden voor deze viering verplicht is. Meld je aan vóór maandagavond 16 november 22.00 uurvia de website. Daar vind je meer informatie over de viering en een aanmeldformulier. Als je dat invult krijg je per email een bevestiging van je verzoek.

In de kerk in Veghel is plaats voor max 27 personen. Na aanmelding ontvang je dinsdagochtend 17 november van ons bericht of er een zitplaats voor je is gereserveerd.

Klik hier om aan te melden.

Heb je hulp nodig bij het aanmelden? Bel dan  06 25 335 354 (Sannie).