Voortzetting coördinatie koffie na de viering in Uden

In onze kerk is het een mooi en waardevol gebruik om na de viering op zondag nog even na te praten onder het genot van een kopje koffie.

Die koffie komt er niet zomaar. Vele vrijwilligers zetten de koffie voor ons klaar en zorgen dat er weer wordt opgeruimd. Naast deze vrijwilligers zijn er ook mensen nodig die de werkzaamheden (zie hieronder) coördineren. Marijke Troost heeft dit tot nu toe graag gedaan maar heeft aangegeven het stokje in Uden te willen doorgeven. Daarvoor is alle begrip en zijn we haar bijzonder erkentelijk voor de afgelopen periode. Binnen de vrijwilligers die het koffieschenken in Uden voor hun rekening nemen is er geen belangstelling voor de coördinatie.

Namens het College van Kerkrentmeesters doe ik hierbij een dringende oproep om de coördinatietaken per juni 2018 over te nemen. Dat kan natuurlijk ook met meerdere personen.
Wij hopen dat er aanmeldingen komen.
Het zou erg jammer zijn wanneer we ons koffiemomentje na de vieringen moeten missen.

Graag uw reactie voor eind mei bij:
Margriet Brä
uner,  tel 0413 377 665 of  Braeuner@ziggo.nl

WERKZAAMHEDEN KEUKEN

• 2x per jaar een nieuw rooster opstellen voor de koffieploeg.
  • Voor Rouw- en Trouwdiensten koffie en/of smeerploeg regelen.
  • Apparatuur onderhouden, zoals koelkast, vaatwassers, koffiecontainers, koffiezetapparaten.
  • Controleren en op orde houden van voorraden en serviesgoed.
  • En verder alles wat je hand vindt om te doen.