PROGRAMMA STARTWEEK EN STARTZONDAG

6 t/m 12 September 2021

Op 12 september a.s. vindt de Startzondag plaats in de kerk te Uden.
Het thema is: Hoopvol naar de toekomst.

We kunnen na een lange tijd weer opstarten en actiever worden. Positief in beweging richting de toekomst. In de dienst zal het daarover gaan en staan we stil bij één onderdeel van het Onze Vader: Uw Koninkrijk kome.
Ook stappen een aantal kinderen over van de nevendienst naar de tienerkerk en wordt er door tieners afscheid genomen van de tienerkerk.

Hartelijk welkom! Fijn wanneer je met ons meedoet!

In de week voorafgaand aan de startzondag organiseren we een aantal activiteiten:

1 – UW KONINKRIJK KOME CREATIEF!

Wanneer:           maandag 6 september
Waar:                  De kerk te Veghel, Hoofdstraat 53, 5461 JD Veghel.
Tijdstippen:       14.30-16.30 uur / 19.30-21.30 uur

Hoe zie jij het Koninkrijk van God – een nieuwe, volmaakte hemel en aarde voor je? Samen met iemand anders kun je dit tijdens deze bijeenkomst creatief verbeelden. Ter plekke word je aan iemand anders uit de gemeente gekoppeld. Hartelijk welkom ’s middags of ’s avonds.

Geef je uiterlijk 5 september op: klik hier

2 – Een GOED-GESPREK OVER ‘UW KONINKRIJK KOME’

Wanneer:           donderdag 9 september
Waar:                  De kerk te Uden, Schepenhoek 157, 5403 GA Uden
Tijdstippen:       14.30-16.30 uur / 19.30-21.30 uur

We verdiepen ons samen in het Onze Vader, speciaal de bede ‘Uw koninkrijk kome’, waarbij er ook alle ruimte is voor eigen ervaringen en gedachten. Wie zich opgeeft krijgt z.s.m. voorbereidingsmateriaal toegestuurd per mail.

Geef je (uiterlijk 5 september) op: klik hier

3 – SAMEN AAN TAFEL: BARBECUE!

Wanneer:           Vrijdag 10 september a.s.
Waar:                  De kerk te Uden, Schepenhoek 157, 5403 GA Uden
Tijdstip:               Vanaf 17.30 uur inloop en start 18.00 uur.

Voor informatie en opgave (uiterlijk 5 september), klik hier

Programma Startzondag 12 september

10.00-11.15        Dienst Startzondag. Thema: Hoopvol naar de toekomst. Met medewerking van Trio Mélos. Graag aanmelden vóór donderdagavond 9 september 22.00 uur: klik hier.

11.15-11.45        Koffie-, thee e.d. met een lekkernij verzorgd door de jeugd van de kindernevendienst en tienerkerk.

11.45-12.30        Meditatieve wandeling. Samen met iemand anders kun je een wandeling maken, waarbij je zelf de route mag uitstippelen en na een periode van stilte het gesprek met elkaar aangaat over jouw gedachten over de toekomst van de wereld en de gemeente. 12.30 uur is iedereen weer terug bij de kerk. Graag opgeven uiterlijk 5 september a.s.

11.45-12.30        Een QR-tocht voor de jeugd en wie zich jeugdig voelt. Met een mobiele telefoon bij de hand volg je een route naar speciale plekken waar je een QR-code kunt scannen om zo een aantal bijzondere opdrachten uit te voeren. Wil je hieraan meedoen, geef je dan snel op via onderstaand formulier. Graag  uiterlijk 5 september a.s.

11.45-12.30        In de kerk doorpraten over het thema. Wie een meditatieve of interactieve wandeling/tocht niet ziet zitten, maar wel even wil doorpraten over het thema, kan dat uiteraard ook in de kerk doen.

12.30-13.00        Na afloop van de activiteiten drinken we nog iets.

Graag opgeven uiterlijk 5 september a.s. via de website. Klik hier!