Kerstvieringen digitaal

Vanwege de nieuwe coronamaatregelen zijn de diensten tevoren opgenomen en te volgen via het YouTube kanaal van de Protestantse gemeente Uden-Veghel.

24 december Kerstnachtdienst 22.00 uur

Deze dienst is online te bekijken. De tienerkerk levert een mooie bijdrage en ds. Marcel Zijlstra gaat voor. Er is speciale aandacht voor het werk van het Leger des Heils, waar we deze dienst en de adventsweken voor collecteren (zie onder). Het thema is: Doe(t) je goed! We lezen Jesaja 9:1-6 en Johannes 1: 1-5, 14-18 (NBV21).
Je kunt de Kerstnachtdienst hier online volgen:

25 december 1e Kerstdag 10.00 uur

Ook deze dienst is online te bekijken. Je kunt op een aantal momenten actief aan de chat deelnemen om jouw gedachten en wensen met anderen te delen. Aan het begin van de viering worden de liturgische objecten van het kerkgebouw in Veghel binnengedragen in ons kerkelijk centrum in Uden. Deze dienst verzorgen een aantal oud-koorleden van Kadanz kerstliederen. Ds. Marcel Zijlstra gaat voor en het thema is: God gaat met ons door! We lezen Lukas 2:1-20.
Je kunt de Kerstmorgen dienst online meevieren.
De uitzending start om 10.00 uur, en je kunt live mee chatten.
Tip: klik op de link en stel de herinnering in.