Kerkdienst Veghel

12-12-2110:00 - 11:00

Voorganger: ds. P. Molenaar, Den Bosch

Bijzonderheden: 3e advent

We respecteren de adviezen van het RIVM en de richtlijnen van de landelijke kerk. Dat betekent sinds begin november dat we weer anderhalve meter afstand houden. Maar dat je kunt gaan zitten waar je wilt. Om dat goed te kunnen organiseren vragen we je om je komst aan te melden. We desinfecteren de handen, dragen bij verplaatsingen een mondkapje, gaan bij hoge uitzondering naar het toilet en drinken geen koffie na afloop.

Er is geen Kindernevendienst en geen Tienerkerk.

Aanmelding kerkdienst Veghel 12-12-2021

Hebt u hulp nodig bij het aanmelden? Bel dan 06 51 070 383 (Andree).

Collecte

We collecteren weer tijdens kerkdiensten. Bij de uitgang staan 2 schalen met de tekst 1ste collecte en 2de collecte. De 1ste collecte is bestemd voor Diaconaat Binnenland – Een stabiel thuis voor kinderen en de 2de collecte voor de Kerk. Meer informatie vind je hieronder.
Heb je de collecte in de kerk gemist? Je kunt je giften ook altijd rechtstreeks overmaken op bankrekeningnummer NL45 INGB 0001 1210 15 van Diaconie Uden-Veghel. Graag onder vermelding van de bestemming.

Kerk in Actie – Diaconaat Binnenland Een stabiel thuis voor kinderen

In Nederland zijn ongeveer 45.000 kinderen uit huis geplaatst. Ze maakten in hun jonge leven al té veel mee. In De Glind, een klein dorpje in het midden van Nederland, kunnen 120 van deze getraumatiseerde en kwetsbare kinderen wonen en werken aan hun toekomst. In jeugddorp De Glind gelooft men sterk in de helende kracht van een stabiel gezinsleven. Verspreid over het verder heel gewone dorp staan 28 gezinshuizen waar deze kinderen een veilig thuis vinden.

Meer informatie over dit project op kerkinactie.nl/deglind

Extra collectes

In de adventstijd collecteren we extra voor de Vluchtelingenkinderen in Griekenland (digitale collecte: zie bericht) en voor het Leger des Heils (in de groene bus in de kerk).

Mogen wij weer op jullie bijdragen rekenen?

Een beter leven voor vluchtelingenkinderen in Griekenland

Vluchtelingenkinderen zijn, soms helemaal alleen, aangekomen in Griekenland, op zoek naar warmte en veiligheid. Is dit de plek waar ze eindigen? Met Kerst komen we voor hen in actie.
Net als vorig jaar is er een digitale collectebus aangemaakt: klik hier.

12-12-21

Protestantse Kerk te Veghel