13-03-2210:00 - 11:00

Na de versoepelingen van 15 februari zijn er per 25 februari geen beperkende maatregelen meer van kracht voor het kerkelijk leven.
Je hoeft je dus niet meer aan te melden voor de kerkdienst.

Hoe fijn is het om weer gewoon naar de vieringen te komen en samen te vieren!

Voorganger: ds. M. Zijlstra, Ede
Bijzonderheden: Zondag Reminiscere 40-dagentijd; Bevestiging ambtsdragers

Voor degenen die nog de anderhalve meter afstand in acht willen nemen worden de stoelen op 1.5 m geplaatst.
Maar voor degenen die niet meer de anderhalve meter willen aanhouden worden ze naast elkaar geplaatst.

Er is weer Tienerkerk en kindernevendienst tijdens de dienst.

Collecte

We collecteren weer tijdens de dienst. De 1ste collecte is bestemd voor 40dagentijd: Kerk in Actie en de 2de collecte voor de kerk.

Heb je de collecte in de kerk gemist? Je kunt je giften ook altijd rechtstreeks overmaken op bankrekeningnummer NL45 INGB 0001 1210 15 van Diaconie Uden-Veghel. Graag onder vermelding van de bestemming.

Kerk in Actie 2022 – Diaconaat (Nederland, 40dagentijd)

Hoe zorg je er als diaconie voor dat je betrokken bent op het leven van mensen? Hoe zet je daarin de mens centraal en niet het probleem dat iemand heeft? Kerk in Actie begeleidt en ondersteunt kerken in hun diaconale taak om van betekenis te zijn in hun omgeving. De Protestantse Wijkgemeente de Drieklank in Almere-Buiten is zo’n diaconale presentieplek. “Diaconale presentie bepaalt je bij je waarom je kerk van Jezus Christus bent,” vertelt predikant Rianne Veenstra. “Dat je brood en wijn niet alleen binnen, maar ook buiten de kerk deelt.”

Meer informatie: kerkinactie.nl/diaconaatnederland

Dit is de tweede zondag in de Veertigdagentijd. Deze dagen gaan we aan de slag met de zeven werken van barmhartigheid. Elk collecteproject in de Veertigdagentijd past bij een van die zeven werken.
Lees meer: kerkinactie.nl/40dagentijd

13-03-22