20-03-2210:00 - 11:00

Voorganger: Mevr. Tineke Werner
Bijzonderheden: Zondag Oculi 40-dagentijd

Voor degenen die nog de anderhalve meter afstand in acht willen nemen worden de stoelen op 1.5 m geplaatst.
Maar voor degenen die niet meer de anderhalve meter willen aanhouden worden ze naast elkaar geplaatst.

Collecte

We collecteren weer tijdens de dienst. De 1ste collecte is bestemd voor 40dagentijd: Kerk in Actie en de 2de collecte voor Onderhoud gebouwen.
Heb je de collecte in de kerk gemist? Je kunt je giften ook altijd rechtstreeks overmaken op bankrekeningnummer NL45 INGB 0001 1210 15 van Diaconie Uden-Veghel. Graag onder vermelding van de bestemming.

Kerk in Actie 2022 – Werelddiaconaat (Indonesie, 40dagentijd)

Kinderen in de knel

In de Indonesische stad Yogyakarta leven veel kinderen op straat. De organisatie Dreamhouse kijkt naar hen om. Ze zoekt kinderen op straat op en geeft begeleiding en noodopvang. Voor kinderen die niet meer straat willen wonen is er een opvanghuis en onderwijs. Dreamhouse wil ook voorkomen dat kinderen op straat belanden en ondersteunt hun ouders daarom om financieel zelfredzaam te worden. Zo kunnen zijn hun kinderen voeden, kleden en naar school laten gaan.

20-03-22

Kerkelijk Centrum