Kerkdienst – online

16-01-2210:00 - 11:00

Vanwege de op 18 december door de overheid afgekondigde coronaregels en de aanbevelingen van de Protestantse Kerk zullen we de kerkdiensten in ieder geval tot 15 januari 2022 geen fysieke kerkdiensten houden. Waar mogelijk verzorgen we online vieringen.

Voorganger: Mevr. Sannie Floor-Prins, Veghel
Bijzonderheden: 2e zondag van Epifanie –  Bidweek v d Eenheid

De dienst is tevoren opgenomen en te volgen via de YouTube link hieronder.
De uitzending start om 10 uur.

Collecte

We collecteren niet tijdens kerkdiensten, maar digitaal.
Je kunt je giften rechtstreeks overmaken op bankrekeningnummer NL45 INGB 0001 1210 15 van Diaconie Uden-Veghel. Graag onder vermelding van de bestemming.
De 1ste collecte is bestemd voor Kerk in Actie – Ondersteuning Gemeenten en de 2de collecte voor Jeugdwerk.

Kerk in Actie – Ondersteuning Gemeenten

In onze protestantse kerken zijn tienduizenden mensen actief. Dit werk gebeurt op allerlei terreinen: van pastoraat tot missionaire presentie, van diaconaat tot jeugdwerk en van bestuur tot beheer. Met een divers trainingsaanbod helpt de academie van de Protestantse kerk zowel professionals als vrijwilligers om hun taak zo goed mogelijk te doen. Met de trainingen vergroten werkers in de kerk hun kennis, ze doen ideeën op en wisselen ervaringen uit. Zo gaan ze goed toegerust aan de slag!
Meer informatie: protestantsekerk.nl/academie

16-01-22