Kerkdienst

Voorganger: ds. Marcel Zijlstra
Bijzonderheden: 11e zondag vd zomer, Heilig Avondmaal

Collecte

De 1ste collecte is bestemd voor de Steunaanvragen (NOODFONDS) en de 2de collecte voor de Kerk.
Heb je de collecte in de kerk gemist? Je kunt je giften ook altijd rechtstreeks overmaken op bankrekeningnummer NL45 INGB 0001 1210 15 van Diaconie Uden-Veghel. Graag onder vermelding van de bestemming.

Steunaanvragen Noodfonds

Deze zondag collecteren we voor Interkerkelijk Noodfonds Uden.
De leidraad voor het Noodfonds is dat het wil helpen waar geen helper is, en ervoor zorgen dat er recht wordt gedaan. Zo biedt het noodfonds onder ander hulp bij het tijdelijk verstrekken van leefgeld, onverwachte en dringende financiële uitgaven en urgente uitgaven voor persoonlijke hulpmiddelen die niet vergoed worden.
Mensen die deze vorm van noodhulp een warm hart toedragen kunnen het noodfonds steunen met een gift.
Stg. Interkerkelijk Noodfonds Uden NL 54 RABO 03 23 98 63 58

28-08-22