13-02-2210:00 - 11:00

Gezien de iets ruimere coronaregels die de overheid op 14 januari heeft afgekondigd en de aanbevelingen van de Protestantse Kerk van 18 januari heeft de kerkenraad besloten om vanaf 30 januari weer kerkdiensten te gaan houden in het Kerkelijk Centrum.

Voorganger: ds. E.J. Hempenius, Barneveld
Bijzonderheden: Septuagesima (3e zondag voor de Veertigdagen tijd)

We respecteren de adviezen van het RIVM en de richtlijnen van de landelijke kerk. Dat betekent dat we nog steeds anderhalve meter afstand houden.
Verder desinfecteren we de handen, dragen bij verplaatsingen een mondkapje en gaan bij hoge uitzondering naar het toilet. Wel drinken we koffie na afloop van de dienst.

Er is weer Tienerkerk en kindernevendienst tijdens de dienst.

Om alles goed te kunnen organiseren vragen we je om je komst aan te melden via het formulier hieronder.

Aanmelding kerkdienst 13-02-2022

Hebt u hulp nodig bij het aanmelden? Bel dan 06 51070383 (Andree).

Collecte

We collecteren weer tijdens kerkdiensten. Bij de uitgang staan 2 schalen met de tekst 1ste collecte en 2de collecte.
De 1ste collecte is bestemd voor Kerk in Actie: Noodhulp Nepal en de 2de collecte voor onze kerk. Meer informatie vind je hieronder.

Heb je de collecte in de kerk gemist? Je kunt je giften ook altijd rechtstreeks overmaken op bankrekeningnummer NL45 INGB 0001 1210 15 van Diaconie Uden-Veghel. Graag onder vermelding van de bestemming.

Kerk in Actie: Noodhulp Nepal

Omdat de werkloosheid in Nepal hoog is, vertrekken veel jongeren naar India, Maleisië of de Golfstaten. Daar zijn de arbeidsomstandigheden erbarmelijk en de lonen laag. Door de coronapandemie moesten veel van deze arbeidsmigranten terugkeren. Kerk in Actie creëert in Nepal nu voor 2500 jongeren werkgelegenheid, zodat zij in hun eigen omgeving een menswaardig bestaan kunnen opbouwen. De jongeren krijgen een landbouwtraining of vakopleiding en een stageplek en coaching. Ook worden zij in contact gebracht met afnemers of werkgevers.

Ga voor meer informatie over deze collecte naar: kerkinactie/jongerennepal

13-02-22

Kerkelijk Centrum