« Alle Evenementen

• Dit evenement is voorbij.

Kerkdienst Uden

01-08-2110:00 - 11:00

Voorganger: ds. M. Zijlstra, Ede

Bijzonderheden: 7e zondag van de zomer

Aanmelden is verplicht, via onderstaand formulier.

We respecteren de adviezen van het RIVM en de richtlijnen van de landelijke kerk. Gezondheid van jezelf en je directe naasten is de voorwaarde om mee te kunnen doen. Dus blijf bij (lichte) verkoudheidsklachten of een zieke naaste thuis. We houden 1,5 meter afstand, desinfecteren de handen, gaan bij hoge uitzondering naar het toilet en drinken na afloop koffie als het weer dat toelaat.

Er is geen Kindernevendienst en geen Tienerkerk

Wij vragen je de aanwijzingen van de coördinatoren (te herkennen aan rode hesjes met de tekst HOUD MOED, HEB LIEF) op te volgen.

Aanmelding kerkdienst Uden 01-08-2021

VÓÓR donderdag 29 juli 22.00 uur via het formulier hieronder.

Hebt u hulp nodig bij het aanmelden? Bel dan 06 11 128 868 (Ria).

Collecte

We collecteren weer tijdens kerkdiensten. Bij de uitgang staan 2 schalen met de tekst 1ste collecte en 2de collecte. De 1ste collecte is bestemd voor Project Diaconaat binnenland en de 2de collecte voor Onderhoud gebouwen. Hieronder aanvullende informatie.

Heb je de collecte in de kerk gemist? Je kunt je giften ook altijd rechtstreeks overmaken op bankrekeningnummer NL45 INGB 0001 1210 15 van Diaconie Uden-Veghel. Graag onder vermelding van de bestemming.

Datum:
01-08-21