Kerkdienst Veghel

17-10-2110:00 - 11:00

Voorganger: ds. H. Veldkamp, Zaltbommel

Bijzonderheden: 5e zondag van de herfst

We respecteren de adviezen van het RIVM en de richtlijnen van de landelijke kerk. Dat betekent dat we je vragen om je komst aan te melden.
We houden gepaste afstand, desinfecteren de handen, gaan bij hoge uitzondering naar het toilet en drinken na afloop koffie.

Gezondheid van jezelf en je directe naasten is de voorwaarde om mee te kunnen doen. Dus blijf bij (lichte) verkoudheidsklachten of een zieke naaste thuis.

Er is geen Kindernevendienst en geen Tienerkerk

Aanmelding kerkdienst Veghel 17-10-2021

Hebt u hulp nodig bij het aanmelden? Bel dan 06 29 408 086 (Susanne).

Collecte

We collecteren weer tijdens kerkdiensten. Bij de uitgang staan 2 schalen met de tekst 1ste collecte en 2de collecte. De 1ste collecte is bestemd voor Kerk in Actie – Werelddiaconaat, Kameroen en de 2de collecte voor Onderhoud gebouwen. Meer informatie vind je hieronder.
Heb je de collecte in de kerk gemist? Je kunt je giften ook altijd rechtstreeks overmaken op bankrekeningnummer NL45 INGB 0001 1210 15 van Diaconie Uden-Veghel. Graag onder vermelding van de bestemming.

Kerk in Actie – Werelddiaconaat, Kameroen

De noordelijke provincies van Kameroen liggen in de Sahel woestijn. Het is er dus warm en droog en door de klimaatverandering wordt het er niet beter op. De woestijn rukt op en verdrijft boerenfamilies van hun grond. Veel dorpsbewoners, zowel moslims als christenen, leven onder de armoedegrens. Onder leiding van de kerk trekken zij samen op in een project dat gericht is op duurzame landbouw. Dit zorgt niet alleen voor meer voedselzekerheid, maar ook voor een vreedzame samenleving.

Meer informatie vind je op www.kerkinactie.nl/kameroen

17-10-21

Protestantse Kerk te Veghel