« Alle Evenementen

• Dit evenement is voorbij.

Meditatieve Viering

18-11-2010:00 - 11:00

Op Adem in Veghel

Op woensdagmorgen 18 november is er een meditatieve bijeenkomst in de kerk in Veghel. Mooie muziek (we zingen niet mee), lezingen, gebeden en stilte zullen ervoor zorgen dat we ook weer samen stil worden voor God. Het is een viering van ongeveer 30 minuten waarin enkele vrijwilligers en ds. Marloes Meijer, Sannie Floor en Petra Smits de viering dragen.

We respecteren de adviezen van het RIVM en de richtlijnen van de landelijke kerk. We houden 1,5 meter afstand, desinfecteren de handen, nemen de jas mee de kerk in, gaan bij hoge uitzondering naar het toilet en drinken na afloop geen koffie.
Gezondheid van jezelf en je directe naasten is de voorwaarde om mee te kunnen doen. Dus blijf bij (lichte) verkoudheidsklachten of een zieke naaste thuis.

Aanmelden (verplicht!) uiterlijk maandagavond 16 november 22.00 uur via onderstaand formulier.
In de kerk in Veghel is plaats voor max 27 personen. Je ontvangt dinsdagochtend 17 november van ons bericht of er een zitplaats voor je is gereserveerd.

Hebt u hulp nodig bij het aanmelden? Bel dan 06 25 335 354 (Sannie).

Datum:
18-11-20