Weergaven navigatie

Evenement weergaven navigatie

Vandaag

Samen-op-Weg kerk in Uden Schepenhoek 157, Uden, Nederland

Voorganger: Mevr. J. Mutsaerts, Vught Bijzonderheden: Collecte tijdens de dienst: Kerk in Actie Uitgangscollecte: Jeugdwerk Voor de kinderen is er tijdens de dienst Kindernevendienst, en voor de tieners Tienerkerk. Na de dienst drinken we samen een kopje koffie of thee en praten we nog wat na. Je bent van harte welkom!

Kerkdienst Veghel

Protestantse Kerk te Veghel Hoofdstraat 53, Veghel

Voorganger: pastor H. van Bemmel Bijzonderheden: Collecte tijdens de dienst: Uitgangscollecte: Na de dienst drinken we samen een kopje koffie of thee en praten we nog wat na. Je bent van harte welkom!

Ontmoeting

Samen-op-Weg kerk in Uden Schepenhoek 157, Uden, Nederland

Ontmoeting op de zondagochtend in Uden Leiding:  Sytze Westerhoff, Mies Smit, Andree Troost Een mooie gelegenheid om samen onze geloofsbelevenis te delen, elkaar te verrijken, van elkaar te leren, door open naar elkaar te luisteren. Levensvraagstukken welke ons allemaal bezig houden. En ja, waar twee of meer mensen samen zijn in de naam van God....... Dit […]

Samen-op-Weg kerk in Uden Schepenhoek 157, Uden, Nederland

Voorganger: Mevr. J. Mutsaerts, Vught Bijzonderheden: Witte Donderdag - Heilig Avondmaal Collecte tijdens de dienst: Steunaanvragen Je bent van harte welkom!

Kerkdienst Veghel

Protestantse Kerk te Veghel Hoofdstraat 53, Veghel

Voorganger: Mevr. J. Mutsaerts Bijzonderheden: Goede Vrijdag   Je bent van harte welkom!

Samen-op-Weg kerk in Uden Schepenhoek 157, Uden, Nederland

Voorganger: Mevr. J. Mutsaerts, Vught Bijzonderheden: Stille Zaterdag - Paaswake   Je bent van harte welkom!