Kerkdienst

20-02-2210:00 - 11:00

Gezien de iets ruimere coronaregels die de overheid op 14 januari heeft afgekondigd en de aanbevelingen van de Protestantse Kerk van 18 januari heeft de kerkenraad besloten om vanaf 30 januari weer kerkdiensten te gaan houden in het Kerkelijk Centrum.

Voorganger: Ds. Tineke van der Rest-Werner, Ede
Bijzonderheden: Sexagesima (2e zondag voor de Veertigdagen tijd)

We respecteren de adviezen van het RIVM en de richtlijnen van de landelijke kerk. Dat betekent dat we nog steeds anderhalve meter afstand houden.
Verder desinfecteren we de handen, dragen bij verplaatsingen een mondkapje en gaan bij hoge uitzondering naar het toilet. Wel drinken we koffie na afloop van de dienst.

Om alles goed te kunnen organiseren vragen we je om je komst aan te melden via het formulier hieronder.

Aanmelding kerkdienst 20-02-2022

Hebt u hulp nodig bij het aanmelden? Bel dan 06 11 128 868 (Ria).

Collecte

We collecteren weer tijdens kerkdiensten. Bij de uitgang staan 2 schalen met de tekst 1ste collecte en 2de collecte.
De 1ste collecte is bestemd voor Steunaanvragen Noodfonds en de 2de collecte voor onze kerk. Meer informatie vind je hieronder.

Heb je de collecte in de kerk gemist? Je kunt je giften ook altijd rechtstreeks overmaken op bankrekeningnummer NL45 INGB 0001 1210 15 van Diaconie Uden-Veghel. Graag onder vermelding van de bestemming.

Steunaanvragen Noodfonds

Deze zondag collecteren we voor Interkerkelijk Noodfonds Uden.
De leidraad voor het Noodfonds is dat het wil helpen waar geen helper is, en ervoor zorgen dat er recht wordt gedaan. Zo biedt het noodfonds onder ander hulp bij het tijdelijk verstrekken van leefgeld, onverwachte en dringende financiële uitgaven en urgente uitgaven voor persoonlijke hulpmiddelen die niet vergoed worden.
Mensen die deze vorm van noodhulp een warm hart toedragen kunnen het noodfonds steunen met een gift.
Stg. Interkerkelijk Noodfonds Uden NL 54 RABO 03 23 98 63 58

20-02-22