27-02-2210:00 - 11:00

Na de versoepelingen van 15 februari zijn er per 25 februari geen beperkende maatregelen meer van kracht voor het kerkelijk leven.
Je hoeft je dus niet meer aan te melden voor de kerkdienst.

Hoe fijn is het om weer gewoon naar de vieringen te komen en samen te vieren!

Voorganger: ds. Laseur, Wamel
Bijzonderheden: Quinquagesima (laatste zondag voor de Veertigdagen tijd)

Voor degenen die nog de anderhalve meter afstand in acht willen nemen worden de stoelen op 1.5 m geplaatst.
Maar voor degenen die niet meer de anderhalve meter willen aanhouden worden ze naast elkaar geplaatst.

Collecte

We collecteren vooralsnog niet tijdens de dienst maar bij het verlaten van de kerk.
Bij de uitgang staan 2 schalen met de tekst 1ste collecte en 2de collecte. De 1ste collecte is bestemd voor Eigen gemeente en de 2de collecte voor Jeugdwerk.

Heb je de collecte in de kerk gemist? Je kunt je giften ook altijd rechtstreeks overmaken op bankrekeningnummer NL45 INGB 0001 1210 15 van Diaconie Uden-Veghel. Graag onder vermelding van de bestemming.

27-02-22

Kerkelijk Centrum