Hemelvaart viering

13-05-2110:00 - 12:00

Voorganger: ds Ruth Jellema, Oss

Bijzonderheden: Hemelvaart viering Regiodienst.
Vanuit de Samenwerkende Gemeenten in de regio Noord-Oost Brabant is het initiatief ontstaan om ondanks corona toch een viering te verzorgen. De viering kan in alle gemeenten in de regio meegevierd worden in het eigen kerkgebouw. De dienst wordt dan vooraf opgenomen en via de beamer uitgezonden. De viering wordt gevolgd via Kerkdienstgemist PG Oss.
En indien de weergoden ons goed gezind zijn, drinken we na de dienst koffie!

Aanmelden is verplicht, via onderstaand formulier.

We respecteren de adviezen van het RIVM en de richtlijnen van de landelijke kerk. Gezondheid van jezelf en je directe naasten is de voorwaarde om mee te kunnen doen. Dus blijf bij (lichte) verkoudheidsklachten of een zieke naaste thuis.
We houden ons aan bekende richtlijnen: we houden 1,5 m afstand, we dragen – behalve tijdens de koffie – een mondkapje en we desinfecteren de handen.

Wij vragen je de aanwijzingen van de coördinatoren (te herkennen aan rode hesjes met de tekst HOUD MOED, HEB LIEF) op te volgen.

Aanmelding Hemelvaart viering Uden 13-05-2021

VÓÓR dinsdag 11 mei 22.00 uur via het formulier hieronder.

Hebt u hulp nodig bij het aanmelden? Bel dan 06 11 128 868 (Ria).

13-05-21

Samen-op-Weg kerk in Uden