Kerkdienst Uden

10-10-2110:00 - 11:00

Voorganger: ds. H. van Toor, Zetten

Bijzonderheden: 4e zondag van de herfst

We respecteren de adviezen van het RIVM en de richtlijnen van de landelijke kerk. Dat betekent dat we je vragen om je komst aan te melden.
We houden gepaste afstand, desinfecteren de handen, gaan bij hoge uitzondering naar het toilet en drinken na afloop koffie.

Gezondheid van jezelf en je directe naasten is de voorwaarde om mee te kunnen doen. Dus blijf bij (lichte) verkoudheidsklachten of een zieke naaste thuis.

Aanmelding kerkdienst Uden 10-10-2021

Hebt u hulp nodig bij het aanmelden? Bel dan 06 51 449 339 (Jeanette).

Collecte

We collecteren weer tijdens kerkdiensten. Bij de uitgang staan 2 schalen met de tekst 1ste collecte en 2de collecte. De 1ste collecte is bestemd voor Kerk In Actie – Jong Protestant en de 2de collecte voor de Kerk. Hieronder aanvullende informatie.

Kerk In Actie – Jong Protestant
Christelijke ouders vinden het belangrijk om het geloof door te geven aan hun kinderen. Maar hoe doe je dat? En kan de plaatselijke kerk hier een rol bij spelen? Uit gesprekken met ouders blijkt dat zij bij de geloofsopvoeding graag willen samenwerken met de kerk. Jong Protestant, de jeugdwerkorganisatie van de Protestantse Kerk, helpt kerken daarom om er te zijn voor gezinnen, onder andere door samen na te denken over materialen en over de rol van de kerkdienst bij geloofsopvoeding.

10-10-21

Samen-op-Weg kerk in Uden