Kerkdienst – online

02-01-2210:00 - 11:00

Vanwege de op 18 december door de overheid afgekondigde coronaregels en de aanbevelingen van de Protestantse Kerk zullen we de kerkdiensten in ieder geval tot 15 januari 2022 geen fysieke kerkdiensten houden. Waar mogelijk verzorgen we online vieringen.

Voorganger: ds. M. Zijlstra, Ede
Bijzonderheden
: Viering Epifanie

Het thema voor de viering is: Wat wil je geven…
De dienst is tevoren opgenomen en te volgen via YouTube. De uitzending start om 10 uur en je kunt via een live chat tegelijkertijd jouw gedachten en wensen met anderen delen.
Hieronder de link naar de YouTube opname:

Orde voor de viering

• Zomaar een dak boven wat hoofden (NLB 276)
  • Welkom / Bemoediging en groet
  • Psalm 72
  • Kyriegebed
  • Glorialied en gebed: Wees hier aanwezig (NLB 295)
  • Zandtekenaar ‘De wijzen uit het Oosten’
  • Lied van de wijzen
  • Schriftlezing: Mattheüs 2:1-11
  • Ere zij aan God de Vader (NLB 705)
  • Overweging ‘Wat wil je geven…’
    • Live-Chat terwijl 2 liederen klinken
  • Ik wil jou van harte dienen
  • Neem mijn leven, laat het Heer (NLB912)
  • Overlijdensafkondiging
  • Dank- en voorbeden – stil gebed – Onze Vader
  • Slotlied: Ga met God en Hij zal met je zijn
  • Zegen
  • Mededeling: bloemen
  • Collecten:
    1. Beautiful Kidz Namibië
    2. Kerk
  • Organ Voluntary – Sietze de Vries

Collecte

We collecteren niet tijdens kerkdiensten, maar digitaal. Je kunt je giften rechtstreeks overmaken op bankrekeningnummer NL45 INGB 0001 1210 15 van Diaconie Uden-Veghel. Graag onder vermelding van de bestemming.
De 1ste collecte is bestemd voor Kerk in Actie – Diaconie Binnenland Beautiful Kidz Namibia en de 2de collecte voor de kerk. Hieronder aanvullende informatie.

Beautiful Kidz Namibia  (BKN)

Sinds 2017 staat deze stichting jaarlijks op het collecte rooster van onze gemeente. Dit project van de diaconie wordt in woord en daad gesteund door Tineke Stolk en haar buurvrouw Gerdine.
In de kerkdienst van 8 maart 2020 vertelden we enthousiast over hun werk voor de kinderen in Namibië. de plannen. Op zondag 18 april en zondag 27 juni waren de volgende collecte,
Het filmpje van de collecteaankondiging deelde Tineke destijds ook met Namibië. Hoe leuk is het dat we via internet zo makkelijk met elkaar kunnen meeleven. We ontvingen een groet terug uit Namibië:

Meer informatie: Beautiful Kidz Namibia
Mogen wij op u rekenen?