Actie Kerkbalans – Kerk zijn we samen

De tijd vliegt. Het jaar 2019 is alweer begonnen. Met in januari de jaarlijkse Actie Kerkbalans. Van 19 januari t/m 2 februari 2019 gaan de lopers op pad naar alle leden om de Actie Kerkbalans-envelop in de brievenbus te doen, en deze enkele dagen later weer persoonlijk op te halen.

De bedoeling van Actie Kerkbalans is om geld in te zamelen waarvan alle activiteiten die een kerk in een jaar doet, betaald kunnen worden.

In 2018 hebben we ruim € 78.000 opgehaald. Van dat geld worden de gebouwen onderhouden, wordt de kerk verwarmd, worden activiteiten ondernomen voor jeugd en oudere, wordt pastoraal en diaconaal werk verricht…..
Belangrijk kerkenwerk waarbij wij niet zonder uw steun kunnen; want kerk zijn we samen. In de folder hieronder staat alles nog eens duidelijk uitgelegd.

Folder Actie Kerkbalans Uden-Veghel 2019