Samen aan Tafel: vrijdag 30 augustus 2024………. Barbecue!

De (klein)kinderen gaan alweer naar school en voor de meeste mensen is de vakantietijd voorbij. We zijn goed uitgerust en koesteren de fijne herinneringen aan deze mooie tijd.
Ook het kerkelijk leven gaat weer beginnen. Traditiegetrouw starten we met een gezellige barbecue op vrijdag 30 augustus.

Het zou superleuk zijn om elkaar, jong en oud, weer te ontmoeten. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!

Meld je aan via de website (klik hier) of per e-mail naar samenaantafel@sowkerk-uv.nl. Je kunt je ook telefonisch opgeven bij Janny Appeldoorn (tel. 0413 267 290).
Aanmelden kan tot woensdag 21 augustus 2024, 22.00 uur.

Vanaf 17.00 uur ben je welkom en rond 17.30 uur gaat het barbecueën beginnen.
Als je je op het laatste moment om een dringende reden moet afmelden, bel dan het telefoonnummer van de kerk (0413 261 488) om dit door te geven.

Geef op het aanmeldformulier aan als je geen vervoer hebt. We doen ons best om vervoer voor je te regelen.

De prijs bedraagt € 10,- voor een volwassene en € 3,- voor een kind (tot en met 12 jaar).

Tot ziens!
Janny Appeldoorn, Marleen Baarslag, Jellie Vermeulen en Edith Verver