Restylen kerkzaal Uden

Je hebt het misschien al ‘in de wandelgangen’ gehoord: we willen de kerkzaal van het Kerkelijk Centrum gaan restylen. Ook jij kunt hieraan meewerken.

In een gesprek met begrafenisondernemer Christien Veldhoen is gebleken dat ze onze kerkzaal graag vaker zou willen gebruiken voor uitvaartbijeenkomsten. Echter, de zaal wordt als tamelijk sfeerloos ervaren.
Deze opmerkingen zijn in de kerkenraad besproken. We waren het er ook wel mee eens. Er komt nu een werkgroep met Christien Veldhoen die voorstellen gaat doen voor de verbeteringen. Vanuit onze gemeente doen ook Marijke Troost en Sannie Floor daarin mee. Maar misschien wil jij ook meedoen?

Om de ideevorming te vergemakkelijken, heeft de grafisch ontwerper Ad van den Broek voor ons enkele 3D computertekeningen van de kerkzaal gemaakt.
Zo ziet de zaal er op dit moment uit:

We zien graag dat ook andere gemeenteleden hun creativiteit hiervoor inzetten. Welke elementen en kleuren zie jij graag toegevoegd? Teken dan hier jouw ideeën eens in:

Stuur je vragen op, of meld je aan voor de werkgroep bij Leendert Plug of bij ondergetekende. En stuur vooral ook je ‘kleurplaat’ met ideeën mee!

Met vriendelijke groeten,
Arend Buurma