Van zaterdag 13 januari tot zaterdag 27 januari 2024 is het weer tijd voor Actie Kerkbalans.

Onze vrijwilligers komen dan langs om de toezeggingen op te halen voor uw/jullie bijdrage voor dit jaar aan de kerk. Dat is hard nodig. Want we willen blijven wat we nu zijn: een gastvrije en uitnodigende kerk.
De opbrengst van de actie wordt o.a. besteed aan het werk van de diaconie, aan leuke activiteiten voor gemeenteleden en jeugd en aan onze kerkgroepen die zich inzetten voor een zinvolle en saamhorige gemeente. Belangrijk kerkwerk voor mensen van binnen en buiten onze gemeenschap. Ook gaat er geld naar de verduurzaming van het kerkgebouw.

In de folder staat alles nog eens duidelijk uitgelegd:

Heb je nog vragen over Actie Kerkbalans? Stuur ons dan een email: kerkbalans@sowkerk-uv.nl.
Dit email adres is het vertrouwelijke, digitale kanaal voor al je vragen en opmerkingen over je vrijwillige bijdrage.

Dettie van Ginkel,
secretaris College van Kerkrentmeesters

PS. Wist je dat je giften aan onze gemeente aftrekbaar zijn voor de belasting? Meer informatie op de website van de Belastingdienst, of op onze website pagina Kerkrentmeesters (kopje Financieel Beheer)