Het is weer tijd voor Actie Kerkbalans!

Van 13 t/m 27 januari komen de vrijwilligers langs om de toezeggingen op te halen voor uw/jullie bijdrage voor dit jaar aan de kerk. Dat is hard nodig. Want we willen blijven wat we nu zijn: een gastvrije en uitnodigende kerk.

De opbrengst van de actie wordt o.a. besteed aan het werk van de diaconie, aan leuke activiteiten voor gemeenteleden en jeugd en aan onze kerkgroepen die zich inzetten voor een zinvolle en saamhorige gemeente. Belangrijk kerkwerk voor mensen van binnen en buiten onze gemeenschap. Ook gaat er geld naar de verduurzaming van het kerkgebouw.
Meer informatie op onze webpagina Actie Kerkbalans

Informatie voor de gemeenteleden in Uden- Veghel

Lopers tekort! Daarom graag per post retour en over op digitaal.
We komen voor diverse wijken in Uden en Veghel lopers te kort. Leden in deze wijken ontvangen de uitnodiging voor deelname aan Aktie Kerkbalans per post. Met daarin een gefrankeerde retourenvelop zodat u uw toezegging per post kenbaar kunt maken. Aan de kerkleden uit deze wijken hebben wij het verzoek om over te gaan op de digitale Aktie Kerkbalans.
Stuur in de retourenvelop – samen met de toezegging – uw email adres mee en wij zorgen er voor dat u volgend jaar de uitnodiging per email krijgt. In deze digitale uitnodiging bevindt zich een link waarin u makkelijk uw toezegging kenbaar kunt maken.
Bijkomend voordeel is dat deze informatie dan meteen ingevuld is in onze ledenadministratie.

Alvast hartelijk dank.

Namens het College van Kerkrentmeesters,
Dettie van Ginkel

ANBI nr: RSIN 820 959 650
IBAN: NL57 INGB 0001 1348 64 of NL22 INGB 0001 1118 26
Ovv: Actie Kerkbalans 2024

Heb je nog vragen over Actie Kerkbalans? Stuur ons dan een email: kerkbalans@sowkerk-uv.nl.
Dit email adres is het vertrouwelijke, digitale kanaal voor al je vragen en opmerkingen over je vrijwillige bijdrage.