Aan alle leden van de Protestantse gemeente Uden-Veghel inclusief vierplek Cuijk:

Uitnodiging Gemeenteavond 2024

Op donderdag 6 juni houden we in het Kerkelijk Centrum te Uden om 19.30 uur de gemeenteavond. Je bent daarvoor van harte uitgenodigd.

Op die avond legt de kerkenraad uit hoe de gemeente er voor staat, wat er allemaal gedaan is en wat er in het afgelopen jaar is bereikt.

Ook worden de Jaarrekeningen 2023 behandeld van de Kerk (CvK) en van de Diaconie. Omdat in dat jaar de gemeente Uden-Veghel en de gemeente Cuijk nog niet waren samengevoegd, zijn er nog afzonderlijke jaarrekeningen gemaakt. In totaal zijn er deze keer dus vier financiële overzichten!

Verder introduceren we het Beleid Veilige Gemeente voor onze gemeente, zoals vastgesteld in de kerkenraad van 16 mei j.l.. Dit is een onderdeel van het beleid t.a.v. grensoverschrijdend gedrag (lokaal beleid conform landelijk beleid van de PKN).
Tenslotte behandelen we de iets aangepaste Plaatselijke Regeling (i.c. samenstelling kerkenraad).

De stukken liggen ter inzage bij de scriba. Als je een mail naar de scriba, Bert Brussaard, stuurt (scriba@sowkerk-uv.nl) dan krijg je een link toegestuurd om ze in te zien.
Ook kun je een afspraak maken met de scriba om ze op papier in te zien.

Aanmelden hoeft niet. Je bent allemaal welkom!

Namens de kerkenraad,
Bert Brussaard, scriba